Ser i stort okej ut, ser att Zvenzzon fixat de flesta missarna.
Vägarna behöver bara servicetaggar. I de här fallen kan det vara bra
att bara skicka ett uppmuntrande meddelande och en länk till map
features-sidan. Man behöver inte påtala felen. Det riskerar bara att
skrämma. För övrigt kan väl vem som helst skicka det meddelandet via
meddelandefunktionen på sidan?

/Andreas