Jag vet inte riktigt vad det var svar på. Jag har inte argumenterat
för att ta bort poi:s från kartan. Tvärtom har jag lagt till många
sådana, och även lagt till sådan data som jag är tveksam till, för att
sedan ångra mig lite när jag insett hur vanligt det faktiskt är att en
butik byter öppettider. Eller att lokalen över huvud taget byter
hyresgäst, men det händer åtminstone inte lika ofta.

/Andreas