Tackar! Himla med olika vägar det finns (= men det låter klart som bättre
alternativ efter som det är just en uppfart (=

Jag gjorde bara en ändring per set eftersom de skrev något om det på wikin
- skulle vara lättare att reverta eller nått. Men klart lättare med fler i
en - ser juh inte ut att vara svårt att ändra ändå och jag försöker juh att
inte göra fel (=

Mer ändringar kommer helt klart! Vi får juh se till att osm blir bättre än
betalalternativen så jag slipper göda gamin (=

Tack igen!
/uhtoom