Jag har fått fil med sträckning för Pilgrimsleden i Östergötland (Kolmården -
Alvastra) samt Ok att rita av. Jag har endast lagt in led-relationen för "mitt
område" dvs Kolmården så den bör göras klart.

För Östgötaleden har jag fått gpx fil med grov upplösning, men inget riktigt
tydligt svar kring upphovsrätt. Jag ska dubbelkolla för det var ett tag sen.
Men jag tror att leden är inkomplett i OSM.

Sörmlandsleden har jag också pillat lite med runt Kolmården. Jag ska gå igenom
relationerna för de etapper som finns i mitt område, men det behöver göras mer.

Mvh Christian

pangoSE <pang...@riseup.net> skrev: (1 januari 2020 12:51:55 CET)