Lepo! Poznam OsmAnd in ga uporabljam in se mi zdi zelo dober. Kar mi je najbolj všeč je to, da lahko uporablja tudi offline osm podatke/zemljevide. Glede prevoda bi spodbudil še ostale da pomagajo pri tem [1]. Glede slovenskega TTS engina pa v kolikor vem za android ne obstaja. Predlagal sem Amebisu da bi svojega Govorca prilagodili androidu, vendar so povedali da so že nekaj poizvedovali, vendar ni njihova prioriteta. Če bi morda dobili več prošenj bi lahko kaj "pomagalo".

Glede navodil, bi se lahko pripravilo snemana navodila tudi za slovenščino. Poskusil sem pretvoriti file iz TomToma, vendar je preveč razlik in torej manjka veliko navodil. Treba bi bilo le dobili nekoga (punco ali fanta) ki lepo prebere navodila, to snemati in nato pripraviti v format za OsmAnd...

LP,
Damjan

[1] http://translate.osmand.net/projects/osmand/osmand-main/sl/

19.11.2012 - 13:49 - Stefan Baebler:
Včeraj je bila izdana verzija 1.0 programa za navigacijo OsmAnd.

Glavni fičrji:
- uporablja OpenStreetMap zemljevide
- turn-by-turn navigacija
- Opensource (GPL 3)
- Več kot 50% preveden v slovenščino, veliko večino Aleš (v cc, ker še ni na listi) - Govorjena navodila (tudi slovensko, če kdo pozna kak slovenski TTS engine za Android)

Več: http://www.osmand.net/
Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=net.osmand
Debate: https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!forum/osmand <https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#%21forum/osmand>
Koda: https://github.com/osmandapp/Osmand