Verjetno ne moreš vnesti, ker moraš razbiti Bleiweisovo na samem križišču v
2 dela. Potem boš lahko vnesel prepoved zavijanja.

Taka vprašanja pomoje sodijo v Forum za slovenijo,
http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=58
tako da lahko tudi drugi vidijo odgovore. Res da je zelo prazen, a to je
zaradi splošne neaktivnosti na področju OSM. Vsi pač brskamo po angleških
opisih in naredimo kakor najbolje znamo.

Sem pa tam ravno danes odprl debato o *Slovenska navodila za
vnašalce<http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=19179>
 *
Ker se mi zdi, da je na tem področju velika luknja.