Pozdravljen!

Res je, da OpenStreetMap sam po sebi ni komercialen projekt, vendar
ODbL (kakor tudi predhodna CC-BY-SA) licenca uporabe podatkov ne
omejuje v nekomercialne namene.

http://opendatacommons.org/licenses/odbl/summary/
http://www.e-prostor.gov.si/fileadmin/narocanje/pogoji_uporabe_podpisani.pdf

Verjetno ni mišljeno, da bi komercialni projekti zaobšli GURSove
pogoje z "nekomercialno pralnico podatkov" (npr OSM).
Tako, da je to bolj sivo področje in zato brez izrecnega dovoljenja
prerisovanja ne bi priporočal.
Doslej smo z dovoljenjem GURSa uvozili državne in naknadno nekdo še
občinske meje, zlasti ker sta obe vrsti mej administrativna podatka,
ki ju je praktično nemogoče izmeriti v naravi (večji del ni oznak,
nedostopen teren) in ju lahko brez večjih težav in škode kadarkoli
naknadno pobrišemo (se ne prepleta z drugimi, ročno vrisanimi
podatki).

Upam, da se motim in z veseljem sprejmem tudi drugačno interpretacijo
pogojev uporabe.

Edina luknja, ki jo vidim je, da bi lahko mi (oz kdorkoli pač želi oz
ima interes) pripravili aplikacijo, ki bi GURSove podatke (pridobljene
po ZDIJZ na DVDju recimo) uporabljala ali pa predelala v format, ki bi
bil uporaben tudi v drugih aplikacijah (npr offline navigacija ipd). S
tem ne bi razširjali GURSovih podatkov, ampak bi odgovornost za
spoštovanje GURSovih pogojev uporabe prenesli na tistega posameznika,
ki je podatke od GURSa prejel (če podatke uporablja za komercialne
namene brez ustreznega dovoljenja je to samo njegov problem).

lp,
Štefan