Zdravo,

Fajn novica. V QGISu sem naložil .shp rabe (600 MB), ni mi pa uspelo dodati
OSM map layerja, javlja napako, nisem se poglabljal.
Tukaj sta dva primera rabe za MB in LJ:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6894864/temp/raba-mb.jpg in
https://dl.dropboxusercontent.com/u/6894864/temp/raba-lj.jpg

Prvo, kar se da ugotoviti je, da so poligoni razbiti v pravokotno mrežo.
Torej če bomo tole importali, je eno od vprašanj ali to združevati v večje
multipoligone ali ohraniti tako, kot je. In kako bi se sploh lotili importa
(in kdo).

lp Igor