Mislim, da se je boljše vzdrževati komentarjev tipa "correcting changes
made by an idiot" ipd. (razen če res gre za namerne, katastrofalne
spremembe). Fant je začel mapirati pred komaj štirimi dnevi, pač začetniške
napake. Po moje je problem predvsem v sistemu, ki omogoča kakršnokoli
spreminjanje ne glede na izkušnje.

lp Igor