Zanimiva situacija.

Za avtomatsko ponastavitev gesla je potrebno imeti dostop do poštnega
predala, ki ga imaš nastavljenega v svojem OSM profilu, zato to ne bo šlo.

Prepričati boš moral kakšnega skrbnika, da si ti res ista oseba ki je imela
račun, saj s tem varujejo podatke in zasebnost originalnega lastnika računa
(tebe ;-)). Malenkost lažje bi bilo, če bi v svojem profilu imel še kakšno
povezavo na svoje druge profile, do katerih še imaš dostop.

Razmisli tudi o tem, da skrbnika tvojega bivšega poštnega predala
prepričaš, da naj ti vsaj začasno posreduje (samodejno ali ročno le to)
pošto na tvoj novi naslov.

Lahko poskusiš stopiti v stik s skrbniki po kakem drugem kanalu:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contact_channels

Če boš potreboval kakšno pomoč pri dokazovanju svoje identitete ali borbo z
lokalno oblastjo pa le povej.

Lp,
Štefan