Hello!
> Milyen kliensekkel próbáltál csatlakozni?
Asus pda
windows xp sajat
Windows xp alatt a vezerlo sajatja
A jelenlegi allapot szerint a kovetkezoket ertem el:
Hosszas allitgatas utan:
Laptoprol: WPA,WPA2 csatlakozik, kap ip-t. neha elveszti, de ujra csatlakozik.
PDA: Csak es kizarolag WEP. WPA-n es WPA2-n nem kap ip-t. Megkapja a dns-t,
shcp szerver cimet, de ip-t es maszkot nem.
Ugyanezzel a PDA-val otthon WPA2-s halora azonnal csatlakozott.
Szoval nekem a CISCO AP a gyanus, de fogalmam sincs mit kene meg kiprobalnom.
Jelenleg a CISCO AP-t ugy allitottam be, hogy WPA2->WPA->WEP egyszerre megy.
PDA WEP-en csatlakozik a CISCO AP-hoz, minden mas WPA-n, vagy WPA2-n.
Fogalmam sincs, hogy ilyen esetben ez mennyire biztonsagos, ugy ertem, ha csak
WPA-s gepek csatlakoznak, akkor WEP-n torhetoe, sugaroz-e az AP.
Vagy ha kapcsolodott a PDA WEP-en, akkor laptopok kommunikacioja WEP-n kimegy-
e.

Udv:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu Tel:36209149514
Tersegi Kozos Igazgatasu Kozoktatasi Intezmeny
Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
Kistelek