Én sok szenvedéssel szoktam...Azt hiszem, először a Vistára telepíteném a
nyomtatót, utána
a) csatlakoztatom az XP-sre
b) a portot igyekszem átirányítani
c) szerveren tudom, hogy be lehet állítani a nyomtatóhoz, hogy más
oprendszerre is készüljön fel
d) a nyomtató Vistára telepítése közben ki lehet választani, hogy a kérdéses
nyomtató hálózaton található.

De mostanában csak HP-vel volt dolgom, és tipikusan nem én küzdöttem, inkább
csak ott voltam.

SzTZs