Elnézést, hogy felmelegítek egy régi témát.
Talán tudok hozzátenni.
Az svchost leállása szerteágazó téma ugyan, de ami itt közös volt, Vojcsek Csabánál és nálam, hogy az alaplapi hálózati csatoló letiltásakor nincs hiba, engedélyezésekor pedig nem lehet dolgozni a géppel normálisan. Mindkét esetben valami alkalmazás is megsínylette ezt a gépen.

Amit azóta találtam:
1. alaplapi hálózati csatoló tényleg gallyra ment
2. 160 V feszültség a padló és a föld között! Szomszéd ajtó mögött, légvonalban pár méterre pedig 360 V ugyanúgy. 3. a tönkrement alaplapi hálózati csatolóba egy másik gép csatlakozott közvetlenül, mindkettő a padlón állt.

Az egész épületben el volt kötve a földelés a villanyóránál, a kettős föld sehol sem volt meg, már egy ideje így mehetett. Nem sokkal a hiba előtt a másik gép elől elvittem az apc-t javítani, egyiknél tehát volt, másiknál nem, bár ez nem biztos, hogy számított.

Szerintem ez lehetett a bizonytalan hálózati működés oka.
Véletlenül vettem észre nem magamtól vagyok okos.
A fémborítású küszöbre tettem véletlenül valamit, majd érte nyúltam bal kézzel, kétszer megrázott, de rendesen rosszul lettem, harmadjára villanyszerelőt hívtam, végül is az állatkísérletekben is így tanulnak az állatok, nem? ;)

sl

Somogyi László írta:
most úgy tűnik, hogy alaplapi hálózati csatoló letiltva
új hálókártya betéve másik pci slotba

Nekem leáll ilyenkor a Kiszolgáló, Munkaállomás és Számítógép tallózó szolgáltatás.
Vagyis bedermed a hálózat. Amúgy vígan elvannak a lokális szoftverek.
Eventlog hasonló: ismeretlen alkalmazás ismeretlen memóriacímen ismeretlen hibát ...ezért leáll.
Újraindítás után ment egy darabig.

Én eredetileg vírusra gyanakodtam, leszavaztatok, ügy még folyamatban...

Vojcsek Csaba írta:

Generic Host Process for Win32 Services error ...vagy vmi, a
hibajelentesnel es az esemenynaploban az SVCHOST.EXE szall el a hibas
MModul(?) "unknow" ...
tovabbi erdekesseg:
1, Ha letiltom a halokartyat, akkor nem jott elo a hiba!!!
2, Lehet hogy nem fugg ossze vele: egy canon digi fenykepezot ranyomva a
gepre (usb-n): a hw telepitese kozben hiba lepett fel