Pintér Tamás írta:
Üdv!

> Most volt egy olyan tesztem, hogy a két netezős terem közül az egyik nem
> ment, a másikban csak játszottak hálózaton és én ebben a teremben
> próbáltam netezni. Ugyanúgy lassú, várkozás, kapcsolódás, hálózati
> időtullépés. Ebből mi következik?

Switch, hub, router kornyeken kellene korul nezned, mert ezek alapjan inkabb vmi belso hardverhibad lesz... Elsore azt javaslom, kapcs ki mindent, majd probald, h bekapcs utan, egybol biztosan csak te probald h ugy mi tortenik. Olyan, mintha a halozatod lenne tulterhelve, kerdes, v mi okozza, szerintem probald meg a fentit, az utan talan tovabb tudunk lepni...
De ha hardverhiba lenne, lokális hálózaton nem kellene valamit tapasztalnom? Pl másolásnál időnként leáll... Most frissítettem a szervert, 18 csomag letöltésénél 10 urlopen error timed out. Soha nem csinált még ilyet.

FL