Forgács Csaba írta:
>  De én itt a tartományi jelszót adtam meg (nem a helyit, a tartományi
> gépeken az tiltva van), és ajnos nem csoportonként, hanem a közös
> beálítás tartalmaza a windows hitelesítést.
>
> Csak kíváncsiságként, hogyan adod meg a felhasználó jelszó párost?
> (rendszergazda / jelszó és a tartománytag ha nincs akkor értelmezi)
Ha létrehozol egy csoportot, a telepítési sablonnál kiválasztod, hogy
menjen fel a professional, aztán a konfigurációs sablonban:
Közös->Általános beállítások->Adminisztrátori jelszó.
A súgóban csak annyi van, hogy a hálózati kapcsolathoz szükséges
adminisztrátori jelszó, de gondolom ez a telepítéshez használt, mert a
programfrissítőnél külön meg lehet adni.