-- Eredeti üzenet --
Feladó: Molnar Peter <moln...@afg.sulinet.hu>
Címzett: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Elküldve: 10:42
Téma: Re: Wlan nem kapcsolodik a netre

Hello!

> Viszont, ha használni szeretné az iskola Acer laptopjait otthon (Vistával)
> akkor csak hálózat van, net nincs WiFin keresztül.

Tobb info kellene.

A nem mukodo laptop fix ip-s, vagy a dlinktol kapja az ip-t?

A laptopon nincs beallitva proxy?

A dlink routeren nincs valamilyen tuzfal szabaly, vagy macszures, mondjuk akkor

nem kapcsolodna.

Laptopon viruskergeto, tuzfal?

A bongeszok nem mennek, de a ping tracert igen, vagy a ping, tracert sem?