Én azt javaslom, hogy ne javítótelepítést, hanem egy új telepítést csinálj. A
régiből a beállításokat át lehet menteni az újba. Én 2004-est cseréltem
2006-osra, de azt is újra telepítettem, a beállításokat pedig átmentettem.
Azóta is jól működik.

Bodnár Ferenc rendszergazda

"Bagó István" <b...@palffy.hu> írta:

> Sziasztok!
>
> Örököltam egy W2k3 szervert, amin ISA 2006 Enterprise futott, míg nem lett
> bad sectoros a HDD.
> Most került bele egy tükrözött pár, a régiről, amit lehetett, lementettem, de
> kellene egy javító telepítés neki, mert rendszerállományok is sérültek a régi
> HDD-n.
>
> Szeretném viszont a fekete ISA-t a hivatalos Sulinetes ISA-ra cserélni.
> Kérdés, lehet-e büntetlenül javítótelepíteni az Enterprise verziót a
> Standard-dal?
>
> Kösz!

> [...]

href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,276819,334676/click.prm";>
Egyszerű megoldás: Diákhitel! Ha jól használod, segít, hogy önálló, független
életet élj és a legtöbbet hozd ki diákéveidből.
</a>