Update, virus adatbazis? Hogy oldottad meg?
Ha kb. 2 óránként újra indulnak, minek?
De a viruskereso mappájára engedélyeztem az írást.
Ezert gondoltam, hogy egy frissitesektol elzart rendszer minden ujrainditaskor matatni fog az update utan, elegge nagy halozati savszelesseget megfogva. Szerintem tehat igy kellene modositani: frissitett image/frissitett alapu steadyXYZ + menedzselt virusvedelem. (Ja, es user is csak keves legyen, vagy okos :D)

Mint írtam a virusbuster mappára írás jogot adtam a progival. Így újra indítás után mindig a legfrisebb adatbázissal rendelkezik. Azaz a frissitéseket 1x kell letöltenie. A windows update meg csak tőled függ. Ha valami fontos frissités jött ki, akkor védelem ki. Frissiti magát. Védelem vissza.

Zs