Szia!

 Soha ne használj két vírusölőt 1 gépen. Ráadásul, ha smart securityd
van, akkor az tűzfal funkciókat is használ, így biztosan akadni fog az
AVG-vel.
Amúgy Bill Gates mondta, hogy ez nem bug, hanem feature :)
- http://www.microsoft.com/hun/security/protect/antivirus.mspx
- http://www.microsoft.com/hun/athome/security/protect/firewall.mspx
Mivel AVG ingyenese is szűri a weboldalakat, amihez tűzfal funkciókra
van szüksége, így én a tűzfalat is megnézném.

Ha nod32 és AVG free közül kell választani, akkor én az AVG Free-t
tartanám meg ha a nyelv nem gond, mert ingyen is többet tud, mint a nod
pénzért és a kulcsokat kell sem kell havonta cserélgetni. Ha az AVG
ingyen adná a tűzfalat is, akkor gyakorlatilag egy internet securityd
lehetne ingyen, de így is odaver.
Ha smart security-d van, az már jó valamire, tehát akkor használd azt,
főleg, ha fizettél érte. Ha nem akarsz fizetni érte, mert ahhoz úgyis
találsz havonta kulcsokat valamelyik újságban, habár ez utóbbit nem
tudom, hogy legális-e használni iskolában, persze az AVG Free-t sem az.

Üdv!

  Anti