Szia!

A 10.4.x az tiger, míg a 10.5.x az leopard. A két rendszer különbözik és tudomásom szerint nem lehet upgradelni. Az, hogy a tigerhez van-e upgrade lemez azt sajna nem tudom. A másik probláma az, hogy az apple az adott géphez tartozó dvd-t adja neked. Azaz azzal a géppel tökéletesen működik, de másikon ez már alapból nem biztos. Pl. egy imac-hez adott leot nem tudsz Macbook-ra telepíteni. Tudomásom szerint lehet venni olyan leot, amit bármilyen gépre tudsz telepíteni. Bár ezt érdemes volna tőlem okosabbaktól mackérdezni. Itt megteheted: http://beszeljukmac.com/index.php/forums/viewthread/15346/P16350/ Biztos hamar válaszolni fognak rá.

Üdv:Jacem