Helo!

Megint elért a végzetem az adsl vonal, sulinet végpont :) A tünet, hogy ha egyedül használom a vonalat, akkor jól jön a net, ha 5-6an a termekben, akkor már iszonyat lassú, várakozik, hálózati időtúllépés. Ping jó (nincs elveszett csomag), trace jó. Ezeket végeztem visszafele haladva:

- kivettem a squid ntlm autentikációt, csak alap squid fut.
- rákötöttem egy laptopot közvetlen a switch x vlan portjára (ahol a diákok használják a netet), akkor is lassú volt proxyn keresztül, proxy nélkül is (masquarade). - átettem közvetlen publikus portra, szintén használhatatlan volt, miközben a diákok is neteztek a vlan porton

Szólhatok sulinetnek vagy próbáljak még valamit?

FL