To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Thursday, April 16, 2009 8:22 AM
Subject: Re: D-link DSL-321B

A gyári beállításokra a visszaállítás rendszerint úgy történik. hogy a
reset gombot nyomva tartva kapcsolod be a routert és utána még 5-10
mp-ig benyomva tartod. A dokumentációban pontosan le van írva !!

De ha csatlakozik a netre, akkor jól van beállítva.

Ha a router-t nem újonnan vásároltad, hanem már valaki használta
előtted, akkor lehet, hogy átállította a belépési adatokat az előző
tulaj.

Ha gyári új, akkor a dokumentáció szerint kell működnie.

Különben próbáltad már az
admin / üres
admin / admin
üres / admin
párosokat is ?

üdv
 NagyJó

2009. 04. 16, csütörtök keltezéssel 08.05-kor Bornemissza Zsigmond ezt
írta:
> Visszaállítottad a gyári beállításokra ? (reset sem segit)
?
Ezt, hogy?
Nem a reset allitja vissza?
A dokumentacioja szerint igen.
Nem csinaltam vele semmit. Kicsomagol osszerak.
Csatlakozik a netre. Lenyegeben csak a logjara voltam kivancsi.