From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bíró Tamás
Sent: Tuesday, April 21, 2009 5:06 PM
To: Techinfo
Subject: Laptopot de melyiket?(nem hitvitára :) )

Sziasztok!

A fentartónk közbeszerezteti az infó eszközeinket! :))) Kaptam listát, hogy
mit lehet választani. Épp 3 laptop sorsáról kell dönteni. De van amiket nem
ismerek. Árak persze jócskán különböznek.
Melyiket válasszam vagy inkább melyiket ne?
versenyzőim:
        2 verzióban is a legolcsóbb  Albacomp Activa-Standard Mobil Diabló
        Acer EX5630-592G25N
        Dell studio 1537
        TOSHIBA SATELLITE A300-1NO (a legdrágább)

Nekem csak véleményezési lehetőségem van. Ha van valakinek a fenti gépekkel
+ vagy - tapasztalata, legyen szíves megosztani velem akár magánban is.
Holnap délelőtt már válaszolmi is kell, ezért nincs nagyon időm elmélyedni a
kérdésben és ha jól sejtem a közeljövőben nem lesz más bővítés. Ha mellé
nyúlok akkor azt nézegethetem  míg ki nem múlik. :((

köszönettel:

Bíró Tamás
Tanár-Rendszergazda
PMG Siófok