Sziasztok!

Adott egy Thomson (TCM420) kábelmodem és egy wrt54gl router. A gondom az, hogy
a router semmilyen formában nem hajlandó kommunikálni a modemmel, nem veszi fel
az ip-t. Más routerekkel nem volt még ilyen gondom csak a linksysekkel (a másik
a befsr41, azzal sem jutottam dűlőre). A modem oszt dhcpvel ip-t, a router
automatikus konfigra - dhcp-re van állítva. Amit próbáltam: dns és átjáró
megadás, csomagméret 1492, reset, restart, dhcp release és renew a ruterben.
Modem és router restart majd órákig magára hagyás, akkor sem, közvetlen
modem-gép kapcsolatból kimásolva az ip-t azt beírva sem kommunikált. Router
eredeti firmware, ha esetleg tud valaki jobbat a linknek nagyon örülnék.

További segítséget előre is köszönöm!

Üdv
Motyovszki Tibor
rendszergarázda