Hello!
> A közhálós netünk: http://www.speedtest.net/result/462634507.png
> A fizetős netünk: http://www.speedtest.net/result/462636043.png
Ugye mindenkinek feltunt, hogy mindket kapcsolatnal a szalgaltato Invitel!
Ezze arra szeretnem felhivni a figyelmet, hogy altalaban nem a vonal
minosegevel, meghogy nem birja el a vonal kifejezessel vana  gond elsosorban.
Amikor 1MBit/s kapcsolatunk volt, kertem, hogy legyen mar nagyobb.
Azt mondta az akkori sulinet, hogy bemertek, s nalunk max 1 MBit/s lehet.
(Mivel  szolgaltato annyira allitotta be), persze 1-2 het mulva lett 4 Mbit.
A szomszed kollegiumba amikor bekotottek az elso kapcsolatot (ADSL), a papiron
128 Kbit szerepelt. Mondom a szerelonek, hogy nezzuk mar meg, hogy tenyleg
ennyie, mert a piacon a legkisebb akkor 512 volt. Azt mondta felesleges
megnezni, mert igazam van, 512-nel kisebb csomagot nem kotnek be sehova.
De azert lemertuk. Nagyot koppant a szerelo alla, ugyanis 128 volt!
Ennyit rendeltek az inviteltol, az invitel ennyit adott.
Szoval szerintem ma mar Magyarorszagon keves olyan hely van, ahol a 4M vonal ne
menne.
Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514