De a korlátozott user ezt az állományt nem tudja törölni. Ha a biosban
jól van beállítva a boot sorrend, akkor meg a linux cd-jét is ....ja
magának... ;)
Persze, csak én ahhoz szóltam hozzá, hogy már bebootolt egy live cd-ről
v. pendrive-ról.
Kis kiegészítés. a beállított boot sorrend sem nyújt tökéletes
biztonságot. Nem ritka az olyan gép, amelynél bekapcsoláskor esc v. F10
vagy valami más billentyű lenyomására bootolható médiákról menüt ad és
csak ki kell választani pl. a cd-t.
Ha felügyelet nélkül a gép mellett marad, akkor csavarhúzó és cmos clear
az alaplapon. Máris nyitva az út.

ezért van minden termünkbe egy a portásfülkébe látható ip-kamera beállítva - ne szerelgesse már rajtam kívül más a gépet... Ja és most, hogy igy olvasgatom... a legtöbb pulikus gépbe nincs CD meghajtó. (usb van...) A tanterembe meg csak akkor van tanuló, ha tanár is.