  From: Balázs Alaksza
  To: Techinfo
  Sent: Tuesday, May 12, 2009 12:53 PM
  Subject: Re: led lampak avagy regi elektronika II keszlet

    Kérdéseim a következők lennének:
    1 a hagyományos  E10-es 3.5 voltos lámpákat (amik egyébként elég
sérülékenyek is) szeretném LEDesekre cserélni, mint említettem panelre szerelve
banándugó hüvelyre kivezetve. Pontosan miyen típusú LEDekre van szükségem,
ezeket sorba és párhuzamosan  kapcsolva ugyanúgy viselkednek-e mint a
hagyományos izzók, kb mennyibe kerülnek. (Ja 4,5V laposelem)

  LED-ek ugyanúgy viselkednek tudtommal sorba-párhuzamosan kötve, laposelemhez
kell méretezni az előtétellenállást...
  Beszerzés pl itt: http://www.hestore.hu/kat_161.html

  2. banándugó és banánhüvely a neten nézelődve kb. 110 ft-ról indulnak.
Öszintén szólva ezt  aránytalanul  soknak tartom ahhozz képest, hogy pl a
váltókapcsolót 190 Ft-ért fogom/lehet venni.

  Én innen szoktam beszerezni, még nem találtam jobbat:
http://www.hestore.hu/kat_230.html