Üdv!

 Windows 2003 server és xp kliensek esetén.

Egyre több felhasználónál jelentkezik az, hogy a központi profilt nem tudja
betölteni.
Hozzáférés megtagadva hibaüzenettel.

Semmi változtatás nem történt a szerveren és a klienseken sem.
(több éve óta jól működött eddig így)

A profil mappa úgy van elkészítve a szerveren, hogy teljes hozzáférés van: a
rendszergazdának (az ilyen esetek megoldására)
az adott felhasználónak
és a system-nek
PLUSZ még az adott felhasználó saját tulajdonába van adva.

Most egy felhasználónál végigzongoráztam és a következőre jutottam:
A hiba esetén az alábbi fájlokhoz csak a rendszergazdának van hozzáférése:
*Desktop.ini (több helyen is)
*A Nethood könyvtárban lévő fájlok
*A saját msn webhelyek
*Asztal ideiglenes word fájlok, outlook.lnk
*Application data\Microsoft\sablonok\normal.dot
*Application data\Microsoft\Protect\(SID-nevű állományok)
*Application data\Microsoft\Internet explorer\desktop.htt és OutlookExpress
indítása.lnk
*Application data\Microsoft\CryptURLChace Metadata és Content könyvtárokban
lévő fájlok

Ha ezekhez visszaállítom a jogosultságot az adott felhasználónak megjavul a
profil.

A kérdésem az:
*mitől szállhatnak el ezek a jogosultságok
*és hogyan tudnám megelőzni illetve
*hogyan lehetne minél gyorsabban visszaállítani a jogosultságokat (mert hiába
próbálom azt, hogy a profilkönyvtár gyökerében örököltetem a jogokat valamiért
megszakad az öröklődési-lánc, lehet, hogy ez a hiba oka is, de nem értem)

Erre várom tapasztalataitokat ötleteiteket!

Előre is köszönöm!

Attila

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4043 (20090429)