Helló!

On Thu, 14 May 2009, Torma Sandor wrote:

A link pedig, még szerencse, hogy szintén nem ment át.
Igazából nem gondoltam, hogy bárki kipróbálja. :)

Mert?
Mondjuk, én nem próbáltam ki, de ha valaki megtette, gondolom azért, hogy megtudja: az általa használt programok, szolgáltatások felfedezik-e a csalást. Mivel a link nem jött át, nekem csak a képernyőn megjelenő változat állt rendelkezésemre, azt is csak dns-ben és whoisban néztem meg. Pl. biztos vagyok benne, hogy a konquerort át lehet verni ilyennel, mert tegnapelőtt egy másik téma kapcsán a security-l-en kapott linket néztem meg vele, majd ugyanazt firefoxszal, utóbbi közölte, hogy nyilvámntartott kártevő oldal. Előbbi nem, de muris volt látni, hogy ubuntu alatt windowsos fájlrendszert mutatva hogy keresi veszettül a "gépen" a "trójaiakat" egy javascript! és még talál is 8-):
http://www.tbsz.sulinet.hu/~bferi/virus/
Az ott látható címre egyébként egy másik weblapról kerültem php redirecttel, épp az ilyen php/javascript biztonsági téma tárgyalása kapcsán. Ha már bejutott valaki egy rendszerbe, egyetlen php sor kérdése, hogy máshova menjen a gyanútlan látogató.