Hello!
> _ki_van_kapcsolva_! Nem fogyaszt semmit. A maiak ki vannak kapcsolva, de a
> hálókártya villog, stb. Jogos a kérdés.
Az alaplap kap aramot, meg a monitor van stand by allapotban.
Szerintem itt a monitor a meghatarozo, persze az is szamit, hogy lcd vagy
katodsugarcsoves, milyen tipusu. Eleg sokat cikkeztek ujsagokban errol.
Mostanaban mar azt is beveszik a tesztelendok koze, hogy mennyit fogyaszt
"kikapcsolva"
> Már gondoltam arra, hogy veszek 4000-ért egy egy konnektoros kis
> fogyasztásmérőt, hogy mennyit eszik egy gép, mit gondoltok, érdemes?
Nekunk van, ki is fogom probalni.
Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514