Az igazság az, hogy hasonló kérdéssel/kéréssel bombáz az egyik kollegám is, aki
közben progmatra jár... de valahogy nem értem, hogy miért is nekem kellene
megírnom más dolgozatát... ;)

  Web services: olyan wb service + kliens programpár elkészítése, amely során a
web service valamiféle szolgáltatást ad (pl tárolja egy user
címjegyzékeit(barátok, ismerősök,nevei, telefonszámai), de használatához
azonosítás szükséges( a kliens névvel és jelszóval, vagy egyéb módon
bejelentkezik, web service hitelesíti, és a továbbiakban az ő ismereteit adja
meg, nem valamelyik másik user tárolt adatait.) A megoldás során nem
használható az a trükk, hogy minden egyes web service funkció hívás során
elküldi az azonosító adatokat is a kliens. A belépési műveletet csak egyszer
kell végrehajtani.