Hello!
Szerintem megint túl van lihegve egy probléma.
Szerinted miert kerult be az informatika ertekelo tablazatba az a felteteles formazas, hogy rossz pontszam eseten szinnel jelzi?
Szerinted ezen a listan mennyi olyan erdekelt tanar van, aki erettsegiztet?
Miert van az, hogy evrol evre felmerulnek olyan kerdesek, melyekre mar 5 eve meg van a valasz, s mar 5 eve igy kene szervezni a vizsgakat! Azt hiszem 2 eve kerdezett ra a vizsgaelnokunk, hogy az infoe erettsegit miert ugy szerveztuk, ahogy.
Mondtam mert igy szabalyos, meg a jogszabalyokat is felsoroltam neki.
Latszott rajta, hogy
1. nem tudta
2. valoszinuleg ahol eddig jart ott nem igy csinaltak
3. A sajat iskolajaban sem igy csinaljak.

Szumma-szum:
Legalabb mi, itt a listan, legyunk tisztaban a szabalyokkal, fuggetlenul attol, hogy mindenkinek be kene oket maximalisan tartani, mert ez lenne az eredmenyek osszemerhetosegenek az alapja.
Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
http://www.afg.hu