Ha jól hiszem, Molnar Peter írta az alábbiakat:
> Mondjuk en ezt nem hiresztelnem.
> A jogszabaly szerint a kieso idovel hosszabithato meg a vizsga.
> 2 pillanatnyi aramszunet, messze nem 15 perc kieses.
> 1 gep elinditasa bejelentkezessel sincs tobb 10 percnel.
> Persze ha nalatok ez valoban 15 percig tartott, akkor nem mondtam semmit.
> Amiatt nem lehet hosszabitani, mert nem volt mentese es aramszunet volt.

Nálunk kb. 20 perc volt, mert amikor visszajött az áram, akkor lecsapott
a biztosíték, persze nem a teremben, nem a folyosón, hanem a suli pincéjében
egy mágneskapcsoló. Gépeket, monitorokat kikapcsolni, megkeresni a
hibát, visszakapcsolni, gépeket beindítani stb. stb.

A gyerekek persze jajgattak, hogy ez a plusz húsz perc nekik nem sokat
ér, mert ugye a mentés óta eltelt munka meg minden... de arra nem lehetett
plusz időt adni; ami azt illeti _én_ is direkt felhívtam a figyelmüket
a kezdés előtt, hogy sűrűn mentsenek.

--
PTG
BOFH excuse #215: