Sziasztok!

Költözés miatt kénytelen voltam áttérni mobil internetre, konkrétan kéz alól
vettem egy Vodafonos előfizetést. Hivatalosan, tehát átkerült az én nevemre az
előfizetés.

Otthon, levelező szoftvert használok levelezésre. Eddig minden net
szolgáltatónál kíválóan működött, legfeljebb a csatlakozástól függően, az smtp
szervert kellett átírnom a postafiók beállításainál.

Tegnap a netről leszedett smtp.vodafone.hu címet büskén beállítottam és
elkezdtem levelet küldeni.
Érdekes módon ez siekrült is, tehát a postázandó fiókból eltűnt a leveél, és
megjelent az elküldöttek mappában.

Igen ám, de kisvártatva érkezett egy leveél, hogy a címre nem lehet kézbesíteni.
Kiderült, semmilyen címre nem hajlandó, tehát nem az egy címekkel van  baj.

Felhívtam, az ügyfélszolgálatot, kiderült csak akkor tudok, ha az ő általuk
kapott címet használom.
Amit nem kaptam, mert nem is kértem , egyébként is, azt gondolom az előd
használja, hiszen az ő számáből képződik. De miért kelljen nekem egy
0670xxx...@vodafone.hu címről leveleznem, csak azért mert tőlük van a netem?

Van hasonló tapasztalatotok, vagy ötletetek hogyan tudnék a saját címemről
küldeni is vodafonos mobilnetről?

köszi, üdv: Tamás