Ha jól hiszem, Molnar Peter írta az alábbiakat:
> Hello!
> Ez pont, hogy noveli a kapcsolatok szamat.
> A te esetedben az elso pillanattol az utolsoig "fog " egy kapcsolatot a php.
> A masik esetben csak addig, amig dolgozik vele.

Normális esetben egy php script elég gyorsan lefut; ha nem így van,
akkor inkább a scriptet kell jó eséllyel faragni. Nekem ugyan nem
mysql, hanem postgresql a kedvencem, de ott is én is ugyanígy csinálom.
(Mondjuk nem többszáz hit/s az oldal látogatottsága, de  akkor is.)

--
PTG
Does the name Pavlov ring a bell?