Sziasztok!

Segítsetek, mert egy kollégámmal közösen állati nagy marhaságot csináltunk.
Ketten együtt olyan hülyék voltunk, hogy az egy egész falunak is sok lenne :-(

Hosszú történet röviden:
megbeszéltük, hogy a nyáron használhatja azt a szervert, amin év közben a
Moodle fut, mert nyáron úgysincs szükség rá. Ő feltelepítte a saját
projektjéhez szükséges dolgokat MIELŐTT én biztonsági másolatot csinálhattam
volna Moodle-ról (ne is kérdezzétek...) Automatikus mentés sajnos csak havonta
1 készültm, az utolsó május 10-én :-(
Azok a csomagok, amiket a kolléga feltelepített valamit nagyon összekavartak az
Apache+PHP+MySQL boldog együttélésében, mert azóta képtelenek vagyunk elérni a
Moodle web oldalt.
Amit tudunk:
-be tudunk jelentkezni rootként a konzolon (Ubuntu)
-hosszas szenvedés és Internetezés után resetelni tudtuk a MySQL root
jelszavát, így hozzá tudunk férni az adatbázishoz
-de nem tudjuk életre kelteni az Apache-ot

Van lehetőség arra, hogy megmentsem legalább a kurzusok anyagát? A jegyek stb.
így év végén már nem számítanak. A /var/www-ban megvan a moodle telepítés, a
/var/moodledata-ban látom a feltöltött anyagokat.