hát ja... a mai sűrített levegős sprék helyett sokkal gazdaságosabb megoldás a
kompresszor... ellenben nagyon helyhez köt.

De ennek is vannak előnyei. Mert ugye egy "jól karbantartott" gépből annyi port
fuj ki az ember, hogy azt csak szabadtérben ildomos... igy igazából nem baj, ha
helyhez kötött, mert úgyis a gép megy hozzá... De elég gyakran szükség van a
mozgatására - ilyenkor meg mozgass a halál a 10-20 kg-os hatalmas dögöt.
Mi a végén vettünk egy 3 kg-os kis kompresszort (30e-t) ez olyan hibrid
megoldás... könnyen mozgatható, de pl. nem túl nagy kapacitású..

Amúgy én leginkább a csavarhúzót használom (az legyen NAGYON mágneses és na egy
gagyi olcso, ami hamar elkopik...), és egy kompinált fogo - ez szinte mindenre
elég. Emellett tartunk egy forrasztó pisztolyt megfelelő cinnel... és ha valami
még kell, akkor hozok otthonról.
Az apróságok, csere alkatrészek, csertápok stb... megléte szerintem többet ér,
mint a legjobb szerszám... :))
  no a végén ott figyel azért a kompresszor. feszmérőt, akár multiméter
formájában egyik levélben sem láttam. nem tudom kinél mi a helyzet, de itt
amiben amper folyik az a rendszergazda dolga, így hasznos lehet.