Szép napot Mindenkinek!

Az egyik ismerősöm keresett meg a fenti hibával, nevezetesen a tunderbird
frissítése után a programba való belépéskor csak az új postafiók létrehozását
ajánlotta fel, ami addig be volt állítva és használatban is volt, az teljesen
eltűnt. Viszont azt mondta, törölni semmit nem törölt a gépről. Próbáltam
rákeresni fájlokra amikben tárolja a leveleket és a többi cuccát, de nem
leltem. Egyéni asztali gép rgazdai jogokkal egy felhasználós. Van esetleg
valami esély, hogy előkerülnek a levelei?

S még egy kérdés ezzel a progival, hol lehet kikapcsolni azt, hogy a
kiszolgálóról ne törölje a leveleket (az ilyen esetekre maradjon meg a
levelezése)?

Minden segítséget előre köszi!

Üdv
Motyovszki Tibor