Megkaptuk az Educatiotól a SmartCardot. A leírások alapján telepítettem, tanúsítványokat beimportálta és a rootcertet is letöltöttem - IExplorerben ott van aláírva.
Eddig minden rendben, a leírásoknak ,megfelelően.
Titkárnők kértek, hogy a www.kir.hu-n állítsam be a Metsrejelszókezelőben, hogy SmartCarddal tudjanak beléépni és adtokat küldeni. A rendszerbe belépve (OM azonosító és jelszó) a chipkártyás azonosítás részem próbálom elfogadtatni a kártyát, de ez a hibaüzenet fogad a pin-kérés helyett:
"A chipkartya olvasásához szükséges komponens nem található. "
Aki csinálta már, tudja, hogy ez mi a fenére vonatkozhat?
Mindent átolvastam a honlapon, de nem tudok továbblépni.

Bálint István