Valóban Hyper-v, illetve a Xen amit én is tudok javasolni. Mindkettőhöz
kell hardveres virtualizáció támogatás. A Xen beizgatható ugyan anélkül
is, de nagy cumi lesz, a hálózati driverktől kezdve sokmindennel, így
csak akkor ajánlom, ha nem megoldható a HW támogatás. Hardveresben
szerintem ez a kettő a legjobb. Ha CPU nem támogat hardveres
virtualizációt, akkor érdemes VMWare-el próbálkozni, de akkor nem ESXi,
hanem vmware server. Sajnos Ők 64 bitben sem jók, még az ESXi is 32
bites, így a memória allokációnál PAE-t használ, ami nem ugyanaz, mint
egy 64 bites host OS.
Ha nem akarod, hogy egy renitens virtuális gép felzabálja a procit,
akkor mindenképpen hardveres virtualizációt válassz. a Sun Virtual box
jó termék, de kliens oldali virtualizációra tervezték, így nem a Te
barátod. A Sun régóta kínlódik szerver oldali virtualizációval, de nem
igazán van nekik (Intelre, Sparc-ra viszont igen). Van egy free inteles
server virt. projectjük, a neve nem jut eszembe kb 2 hónapja néztem,
amikor kerestem, hogy mivel virtualizáljunk (korábban VMWare-ünk volt),
akkor a sun-á valami nagyon pre alfa volt. Nem hiszem, hogy azóta
production grade lett :) Nálunk a routing szintén külön virutális gépen
fut, mert Linuxxal akartam routolni és mindenféle shape és egyéb
szolgáltatásokat megcsinálni. Natíve is megtehettem lett volna, de nem
akartam vele sokat kínlódni.

Üdv!

 anti