Hello!
Nem igazán vágom a mikrotik-os parancsokat, mert csak winbox-al
idomítom, de nem lehet, hogy csak annál a wan kimenetnél mu"ködik,
amelyiknél be van állítvaa default gw, és/vagy masquerading?
Mindkettonek allitottam gatewayt, valamint van masquering.
Ha van olyan, hogy default, akkor az epp az  akapcsolat amin nem mukodik.
:(((

Elképzelheto" hogy meg kell adni az in / out interface-t is a NAT
szabályoknál (nekem kényes ilyesmire a mikrotik ha 2-nél több IF van benne)
Ettol felek en is, csak azt nem ertem, hogy a masik wan porton miert megy a portforwarding.

Apropó a mikrotik saját webszervere ki van kapcsolva, ami eredetileg a
80-as porton figyel?
Igen.
Udv:
Molnar Peter