Ha jól hiszem, János Csárdi-Braunstein írta az alábbiakat:
> a tiltott portokat minden irányba szűri, de ez benne is van az ÁSZF-be.

Akkor légyszi ne írd azt, amit írtál, mert nagyon félreérthető. Az illető
közhálós végpont gazdája sokáig bizonygatta nekem, hogy nem lehet igaz,
amit mondok (azaz keressük máshol a hibát), mert a távoli nyomtatásnál az
ő gépe kifelé nyit csak kapcsolatot, ezért a közhálós tűzfalon nem kell
semmit engedélyeztetni, mert az csak befelé szűr alapból. gyakorlatilag
szó szerint a Te érvelésedet adta elő.

--
PTG
Don't worry so loud, your roommate can't think.