Attól simán, hiszen valakinek át kell vennie a feladataidat.
Ha Ő mond fel, akkor azért is jobb lett volna, mert akkor x idő
egyébként is járt volna "szabadon", hogy munkát kereshess. Közös
megegyezés az ugye egyezkedésről szól, tehát ott is van erre
lehetőséged. Ha te mondasz fel, akkor van a legkevesebb jogod. Sőt ha
nem töltöd le a felmondási idődet még kártérítést is követelhetnek.

Üdv!

 anti