Én is natolva engedem ki, így működik rendesen.

De csak az idei biztonsági mentésből találok visszatöltési lehetőséget.
Sikerült valakinek a tavalyi adatokat importálni?
Nem szeretnénk az összes adatot újra felvinni, csak a változásokat.

MB

________________________________

Bagó István írta:
> Leszedtem azt a progit, de a token igénylés (mi a francnak megint az a
> túlbonyolítás???) után a belépéskor Proxy azonosítási hibával leáll.
> Persze, proxyi beállítás sehol benne. Vagy legalábbis én nem láttam...
> ISA2006 van és proxy kliens telepítve a gépen.
> Valakinek már sikerült eindítani?

Nálam squid proxyval sem működik. Kerülőmegoldásként natolva kiengedem
az adott gépet a 195.199.249.132 80-as portjára, és az explorerben
letiltom a proxy-t. Így működik, bár ez csak tüneti kezelés...

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu

<<winmail.dat>>