Eredeti üzenet, melynek kelte: Friday, October 16, 2009, 12:22:16 PM:

> Üdvözletem!
> Vigyázz a Sony-val. Nekünk egy HDR-SR11E van. Merevlemez 60
> GB, Memory Stick PRO Duo, Képtömörítése AVCHD, hang Dolby
> 5.1, állókép jpeg,  Egy speciális kiterjesztésben (modd)
> dolgozik, így csak négymagos 64 bites gépen tudod vágni és
> spéci program (Sony Vegas) kell hozzá.
--- S akkor innen az effektív válasz! ---

Ez így ebben a formában nem igaz :)

Nekünk HDR-SR7E van, a róla lejött anyagokat egy kétmagos 32 bites
2,6-os gépen vágom, mindenféle lagzás nélkül, Adobe Premiere CS2 már
kezeli natívan az AVCHD-t, de ha nem akarsz tökölni vele, akkor a
kamerához adott szoftverrel tudod konvertálni MPEG-2be az anyagot, azt
meg már minden megeszi.
A hangja egy vicc, igaz szerintem sokat várok tőle, de ha eseményt
akarsz rögzíteni vele, mindenképp áldoznék egy külső szeretó
mikrofonra még egy kis zsét.

Sós Márton - Rendszergazda (sos.mar...@razeneiskola.hu)