On Mon, 19 Oct 2009 14:47:37 +0200, "Takacs Tibor" <taka...@ntszki.hu>
wrote:
> Erről jut eszembe! Ilyennel én is szenvedtem! Win alól tökéletes volt,
> linux
> alól 1 alkalommal kapott ip címet. Áramtalanítás után ismét 1x...
>
> Üdv:
>       TT

Egy ASUS laptopról van szó. SIS chipsetes tehát SIS-es hálókártya van
benne, és ez egyszer sem működik :D
Régebben volt olyan, hogy win indítás után linux alatt nem ment a hálózat,
ip-t kapott, elkezdte a kommunikációt és utánna lehalt, de áramtalanítás
után mindig helyrejött, most viszont ipt se kap. ngrep, tcpdump, stb win
alatt szépen felépül a kapcsolat ahogy kell, linux alatt csak kifele lát
requestet.