> Rég használtam már ezt a típust, de így hogy emlegetted, rémlik, hogy
> jártam vele én is hasonlóképp (villog az online, stb). A konkrét
> megoldásra nem emlékszem már, de biztosan nem kellett javíttatni, talán
> valami szoftveres dolog volt. Tudom, nem sok segítség, de a lényeg, hogy
> kidobni még nem kell. ;)

A szoftveres dologgal kapcsolatban az a gyanús, hogyha lekötöm róla a gépet,
akkor is villog az On Line. Tehát max a belső szoftvere kergül meg. Nemtom
ezt mivel lehetne esetleg alapra lőni.

Akinek van még ilyen nyomtatója, erősítsen már meg, hogy amikor rendesen
üzemel, akkor az On line nem villog, hanem folyamatosan ég! Tehát jól
emlékszem-e!

Zsolt