Szia!

Ott inkább a gépekkel lehet a gond. Én fujitsu-siemens laptopoknál használok t-mobilos mobilnetet és nodot lassan 3 éve. Fagyás még nem volt. Most telepítettem 2 Acer laptopot (kb. 2 hónapja), t-mobilos mobilnettel és NOD-dal, de eddig még semmi panasz nem érkezett rá. Szerintem nem a NOD a hibás, inkább valami más szoftver. Az én gépeimen alap windows tűzfal van és a nem smart security-s NOD.

Üdv:Jacem