A legegyszerűbb, hogy ha van egy youtube videód, akkor az url-ben a
youtube.com-ot átírod kickyoutube.com-ra (az url többi részét nem kell
módosítani).
Itt mindenféle formátumban le tudod tölteni az adott videót.

ta...@tinusz.hu írta:

> Sziasztok!
>
> Szoktatok youtube-ról lementeni állományokat? hogyan?
> nekem a realplayer fel van települve a gépemre, azzal tudok lementeni
> youtuberól
> videókat.
> nekem mindet .flv állományba ment le, átállítható ez más formátumra?
> vagy milyen konverterrel tennétek át flv-ről avi-ra, mpegre, stb-re?
>
> köszi, üdv: Tamás

href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,72382,362024,447145/click.prm";>
Kösse meg nálunk kötelező biztosítását és most akár 57%-ot megtakaríthat.
Generali Biztosító
</a>