From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bakos Gabor
Sent: Thursday, November 12, 2009 1:18 PM
To: Techinfo
Subject: win frissitesek

Sziasztok!
Rászántam magam, hogy készítek most egy tényleg az aktuális állapotokat
tükröző iskolaspecifikus, naprakész xp telepítő lemezt.
Ehhez kéne mondjuk az xp sp3 ota megjelent osszes win xp frissités, amit
ezetleg valahonnan le lehetne tölteni egyben. A win update oldalról csak
egyenként lehet (illetve a havi DVD méretű összes MS frissítés, sok-sok
GB-al)
Az afterfix nem játszik, egyrészt fizetős lett, másrészt ő egy önállóan
futtathaó program, külön nem tudom kivenni belőle a frissítéseket.
Másik, hogy a friss média player, .net, ie8, stb típusokat hogyan lehet
nlite-val ha lehet egyáltalán beintegrálni.
A neten találtam egy HFSLIP programot és leírást, de az gázos, többek
között azért mert magát a "win alapcsomagot" tőlük kell letölteni

Esetleg ha valaki ugyanezt tudná prezentálni office 2003-al (bár ott
sokkal kevesebb a frissítás)

köszönöm bakosgab